perjantai 20. kesäkuuta 2014

Kevenee

Tänään aamulla paino 82,5 kg, lasku kolmen viikon takaiseen siis -300 g. Tosi pieni, mutta laskua silti, joten hyvä mieli taattu! :) On käynyt viimeisen kolmen viikon aikana paino paljon korkeammallakin, voin kertoa, vaikkei mulla nyt virallisia perjantaiaamupunnitustuloksia tuonne sivupalkkiin ole ilmestynytkään. Mutta, mikä tärkeintä: tykkään mun kropasta tällä hetkellä tosi paljon, on jotenkin mukavan slimmi fiilis, maha ei pömpötä, mutta on silti muotoja. Eikös tää oo se mun ihanteeni aina ollutkin??




Yllä esimerkkejä viimeaikojen ruuista. Herkkujakin mahtuu sekaan, mutta kohtuus on ollut tunnussana. Oon onnistunut siinä kohtuudessa tosi hyvin vieläpä! Ja pääasiassa sitten raikasta ja kevyttä ruokaa ja paljon kasviksia :)

Tästä on hyvä lähteä juhannuksen viettoon ^_^ 

Oikein ihanaa keskikesän(...) juhlaa kaikille lukijoille! 

4 kommenttia:

  1. Eksyin sun blogiisi ja jäänkin seurailemaan :) Mahtavaa kun oot alottanu uudet elämäntavat. Itse olen tehnyt myös elämäntapamuutoksen!
    Hyvin oot onnistunu, jatka samaan malliin :) Tsemppiä

    ( http://twistedbigmind.blogspot.fi/ )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä, sitä tarvitaan aina..! Sullakin aivan mieletön muutos, huomasin kun blogiasi kurkkasin, huhhuh! Ja kiva kun jäit seurailemaan, toivottavasti täältä löytyy jatkossakin mahdollisimman paljon seurailtavaa :)

      Poista
  2. Hienoa! Ja ihania kuvia taas :)

    VastaaPoista